zondag 14 juni 2015

Mirko was jarig

Vorige week was mijn petekindje, Mirko, jarig. Hij werd 1 jaar.
Ik kocht enkele leesboekjes voor hem waaronder 2 van Woezel en Pip. Ik vond het dan ook leuk om zijn kaartje ook te maken met de figuurtjes en het papier van Woezel en Pip.

De materialen die ik daarvoor gebruikte zijn:
- Woezel en Pip papier
- Woezel en Pip stempel
- copics
- spectrum noirs
- big score van crafters companion (paarse plaat)
- hoekpons
- filmpje van You Tube met uitleg over de box card

Hier het resultaat als de kaart open staat:

Als je de kaart dichtvouwt past hij in een gewone rechthoekige envelop, ook altijd handig.


Natuurlijk gebruik ik op iedere zelfgemaakte kaart mijn 'handmade by Esther' stempel die mijn man voor mij ontworpen heeft.


1 opmerking:

  1. hoi Esther,
    wat super leuke doosjes, ja zo heb ik er ook eentje gehad
    gr Leentje

    BeantwoordenVerwijderen