donderdag 30 oktober 2014

Allemaal enveloppen

Ik maak zeer regelmatig envelopkaarten op bestelling. Blijkbaar vinden de klanten die mijn kaartjes kopen die zo leuk dat ze dezelfde kaart meerdere keren vragen. 

Ik denk niet dat ik ooit 2 keer dezelfde kaart maak, maar je kan zien dat ze toch allemaal iets van elkaar weg hebben :) 

Hier dus een hele serie...

Vaak terugkomend is het papier van Street Lace. Jammer genoeg is dat niet meer te krijgen. Want de meiden van het middelbaar vinden dit echt 'cool' papier :)
Op veel enveloppen heb ik de grote bloem gemaakt met de mal van Joy. Maar omdat ik dat soms een beetje beu werd, ben ik op zoek gegaan naar andere manieren om de flap te vullen.

Zo zie je op de ene stempels met Hoera, op de ander een vlinder en weer op een ander de kleine bloemetjes gemaakt met de mal van MD.

De meeste van deze mannetjes zijn nog gekleurd met copics, maar langzaam aan ben ik over aan het stappen naar Spectrum Noirs. Ze zijn veel goedkoper en met de nieuwe punt erop zijn ze ook superaangenaam om mee te kleuren.

















1 opmerking:

  1. hoi Esther,
    leuk zeg, ik zou niet weten welk ik moet kiezen
    xxx mam

    BeantwoordenVerwijderen