dinsdag 15 april 2014

Prachtige kaart van Veerle

Normaal post ik hier alleen kaartjes van mezelf. Maar vandaag doe ik eens iets anders...

Vorige week had ik een workshop op maandag met 3 dames, ze wilden allemaal wat leren over distressinkt en over de crafter companion. Het was een gezellige dag.
Op dinsdag had ik mijn vaste workshopklant Veerle. Ook zij was geïnteresseerd in de mogelijkheden van Distress-inkt en aangezien ze maar alleen was in de voormiddag had ze alle aandacht voor haar alleen :) Ze had dus de vrijheid om te kiezen wat ze allemaal wilde leren en het was een super gezellige dag.

Omdat ik zo fier ben op wat ze daarna met haar opgedane kennis gemaakt heeft, wil ik haar kaartje hier even posten.

Ze geeft ook een hele beschrijving van hoe ze het kaartje maakte, ga daarvoor even langs op haar blog. En wordt dan ook maar meteen lid, want ze maakt ook heel mooie dingen... :)

Hier dus de prachtige kaart gemaakt door Veerle:


Bedankt voor het langskomen... 
Groetjes Esther





Geen opmerkingen:

Een reactie posten