woensdag 16 oktober 2013

Structuurpasta

Dankzij de blog van BloGblom ben ik weer met iets nieuws gaan experimenteren. Alé, nieuw... Het bestaat al lang, maar voor mij was dit idee heel nieuw en leuk!!!

Ik heb op een kaartje structuurpasta gebruikt.
Met hulp van een stencil, in dit geval een groene van Joy!, heb ik dit patroon op mijn kaart gekregen...

Verder wat mallen van Marianne Design (swirl, beterschap) alsook het snoesje van een 'knipvel', niet veel knippen aan, maar ideaal voor als je weinig tijd hebt!!





Met dank aan het idee van Inge haar blog:
http://blogblom.blogspot.be/2013/10/structuur-pasta.html

Bedankt voor het langskomen!!
Groetjes Esther

1 opmerking:

  1. Hoi Esther,
    Ik vind het een heel interressant idee, die structuur pasta en het resultaat is heel mooi. Wellicht ook omdat de kleuren die je gebruikt hebt tot mijn favoriete kleurenpalet behoren ;-)
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen