zaterdag 26 oktober 2013

Een bestelling voor een collega

Eén van mijn collega's bestelde 2 kaarten. Voor haar 2 schoonzussen hun verjaardag. Het mochten dezelfde zijn, maar toch niet helemaal hetzelfde...

De gebruikte materialen:

- Nellie snellen mallen (ovaal en rond)
- Joy! Noor mal hoekje
- MD mallen (swirl en bloemen)
- Knipvel MD
- Martha Steward (blaadjespons en randpons)

Dit is wat ik voor haar maakte. Eentje van dichtbij en eentje van iets verder gefotografeerd.
De paarse is mijn favoriet... Wat vinden jullie?




Bedankt voor het langskomen!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes maak jij. Heb je toegeveogd zodat ik je kan volgen om je kaartjes te blijven volgen.
    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anette... Welkom op mijn blog! Zo leuk dat je me nu ook volgt! Ik doe mijn best om wekelijks mijn kaartjes te posten. Als je vragen hebt over wat ik gebruik op mijn kaartjes, aarzel dan niet!
      Groetjes en bedankt!!
      Esther

      Verwijderen