woensdag 19 juni 2013

Moederdag

Voor Moederdag heb ik dit jaar weer bijna dezelfde kaarten gemaakt voor mijn moeder en mijn schoonmoeder. Maar toch ook zijn ze weer heel anders.

Je kan de keuze maken tussen een kaart en een envelop. Deze is de versie van de kaart, dat wil zeggen dat je de band die eromheen zit eraf kan doen. En daarna kan je de kaart helemaal openvouwen zodat je de volledige lengte kan gebruiken om in te schrijven. Ideaal dus voor een uitgebreid moederdaggedicht...

Gebruikte materialen zijn:

- design papier van Forever Friends: Pink Parfait
- lijmpistool om de roos ineen te zetten







2 opmerkingen:

  1. Heeeele mooie kaart zeg. Zou je de maten etc. door willen sturen? Brutale vraag besef ik me maar vind het zo'n mooi werkstuk. Dat zou ik ook wel willen proberen.
    Hoor graag van je

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ivon
      Ik stuur je graag de maten en de beschrijving door! Stuur me maar een mailtje en dan komt het in orde. Hier mijn mail: esther.heinze@telenet.be
      Haast je wel want de 14de vertrek ik op vakantie, anders krijg je ten vroegste de 26ste een antwoord :)
      Groetjes Esther

      Verwijderen