maandag 3 juni 2013

Moederdag in veelvoud

Moederdag: dit jaar had ik wel een leuk ideetje gevonden. Ik doe steeds mijn best om mijn moeder (van leentjeshobbyshop us) iets speciaals te maken. Ze heeft kennis van zaken en het is natuurlijk altijd leuk als je iemand dan toch nog kan verrassen :) 
Denk dat het gelukt is!!!


Je kan de keuze maken tussen een kaart en een envelop. Deze is de versie van de envelop, dat wil zeggen dat je de band die eromheen zit eraf kan doen. En daarna kan je de kaart maar een beetje openvouwen, want er zit een envelopje in van kalk. Ideaal dus voor een cadeaubon of wat geld in te steken. In dit geval zit er een handleiding in van een elektrische pan die we besteld hadden voor ons mama... 

Gebruikte materialen zijn:

- lijmpistool om de roos ineen te zetten
- kalkpapier voor de envelop vanbinnen











7 opmerkingen:

  1. een heel erg lief en mooi fleurig kaartje ! tp
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Is hier ook een patroon van. Gr. ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ria

      Bedankt!!

      Met plezier bezorg ik je het patroon.
      Doe me een mailtje en dan mail ik het je!!!
      esther.heinze@telenet.be

      Groetjes Esther

      Verwijderen
  3. Dag Esther,

    Zou ik het patroontje ook mogen?
    Echt heel leuk gemaakt!

    Groetjes,
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Kathleen

      Bedankt :)
      Je mag het patroontje zeker hebben, doe me een mailtje en dan stuur ik het door!
      esther.heinze@telenet.be

      Groetjes Esther

      Verwijderen
  4. Hallo Esther
    zou ik ook het patroontje van dit mooie kado envelopje mogen hebben?
    Groetjes Mirjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk Mirjan

      Doe me een mailtje op esther.heinze@telenet.be en dan stuur ik het door!!!

      Groetjes Esther

      Verwijderen