zondag 27 januari 2013

Nog meer zieke collega's...

Januari blijkt geen geweldige maand te zijn. Ondanks de kerstvakantie zijn er toch alweer heel wat zieke collega's. Ik ben nu de kaartenmaakster van dienst, wat ik heel leuk vind. Deze keer mocht ik weer 3 kaartjes maken. Opnieuw 1 mannen- en 2 vrouwenkaarten.

Ik had niet al te veel tijd dus maakte ik drie gelijkaardige kaarten, maar toch verschillend...




De eerste twee zijn gemaakt met papier van the linen closet stack de derde met papier van the sweet stack. Ik heb een venster gemaakt met de nieuwe mallen van Nellie Snellen, de MFD058. Daar heb ik een schud venster van gemaakt. de bloemen zijn gemaakt met de picture punch in 3 verschillende maten. De blaadjes eronder zijn gemaakt met de Martha Steward pons. Verder versiert met enkele halve parels en wat lint. Een gekleurd mannetje of vrouwtje erbij en klaar.

Als je het papier zelf hebt, zal je zien dat de kleur heel anders is dan op de foto's. Moet dringend eens op zoek gaan naar een betere plek om te fotograferen. Het licht is niet optimaal...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten