maandag 13 augustus 2012

Een bedankje

Voor een collega maakte ik deze kaart als bedankje. We mailen veel, maar dit was een goede gelegenheid om haar eens met een kaartje te verrassen.





De kaart is gemaakt met het papier van Sugar Rush (2191), dit is tweezijdig. De beide zijden heb ik gebruikt. Verder heb ik er een vlinder op gezet die ik gemaakt heb met een mal (...). De tekst heb ik een laagje glans gegeven door het cirkeltje te embossen met doorzichtige inkt en doorzichtig poeder. Waarna ik het verhit heb met de heat gun. Vervolgens heb ik de tekst in een kroonkurk geplakt, waarvan ik de rand met een tang omgebogen heb.
Hier en daar een krul erbij, wat bloemetjes en wat blaadjes met de blaadjespons van Martha Steward. En uiteindelijk nog een Magnolia ingekleurd met copics. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten